onsdag

    Inlägget skrivet: 2008-03-26 kl: 21:25:47
Kunde inte komma in på bloggen innan idag.. !? :/
Dagen har iallafall varit dryg och Per gör inte saken mycket bättre. Efter skolan blev det iallafall en runda till stan med Maria och Joanna, och jag fick fixat allt som jag skulle. Så nu är jag fit for fight på lördag! ;D haha. 
Efter stan stack jag snabbt hem och sen vidare till dansträning och sen hem igen och äta och sen vidare till tennisträning. Så nu har jag typ precis kommit hem efter ett hårt tvåtimmars tennispass, men det är himla kul :) Min onsdagar är alltid lika hektiska, men jag klagar inte haha.
Nu ska jag snabbt ner till solmagasinet och sola med Johan, måste ju få fin färg tills på lördag. Hinner inte skriva mer nu, Johan kommer vilken minut som helst. LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback