midnight

    Inlägget skrivet: 2008-03-19 kl: 00:18:47
Klockan är nu lite efter tolv och jag sitter bara här och klickar runt känns det som.
Sitter och lyssnar på lite musik och har en del blandade känslor just nu. Vet inte riktigt hur jag känner mig, jag blir liksom glad ena sekunden men sen återgår det lika snabbt till ångest och svek. Jag vet inte hur jag ska hantera detta. Det finns ingen "rätt" utväg ifrån detta, det finns två olika vägar. Jag står vid ett vägskäl och kan inte välja. Men borde det vara så svårt egentligen? Borde man låta hjärtat bestämma över hjärnan någon gång? Och är det rätt att göra som man gör även om man vet att det är fel?
Jag har så många frågor, men inga svar..
Det enda jag vet just nu är att jag blir glad när jag är med dig, oavsett vad som händer i vår omvärld. Och jag hoppas verkligen att vi kan ta oss igenom detta och att det kommer bli bra igen.

Vet inte riktigt vad jag kom fram till egentligen, men jag behövde rensa tankarna lite.
Nu ska jag gå ner och borsta tänderna och sen ska jag sova!

Imorgon blir det träning och tränarmöte.. Sen får jag se vad som händer :)
Godnatt!



Kommentarer
Postat av: N

God natt, hoppas du sover gott!

2008-03-19 @ 01:23:05
URL: http://privateinvestigation.blogg.se
Postat av: Cassandra

tack, detsamma du :)

2008-03-19 @ 12:46:32
URL: http://cassandralundvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback