memories

    Inlägget skrivet: 2008-03-26 kl: 23:19:20
Det blev ett snabbt inlägg innan och det har inte blivit så mycket uppdateringar.
Dagen idag har känts konstig på sätt och vis.. Det känns som om jag har en hundrakilos tung sten på mina axlar och jag sjunker bara längre och längre ner. Jag börjar väl sakta men säkert inse för mig själv vad jag känner och det känns bra (?). Jag har en viss tendens till att bli rädd för vad jag själv känner och jag vågar inte riktigt uttrycka mig på rätt sätt. Men fortfarande är jag förvirrad, vad vill jag och vad jag inte vill? Finns det några svar på det egentligen?
Därför var det väldigt skönt att träna idag, för då får man bort lite tankar och man kan fokusera på annat. Det gillar jag :) Men så fort jag tappar fokus så återgår jag till de "vanliga" tankarna. Tankarna som gör att jag blir förvirrad pga mig själv. Människor i min omgivning gör mig förvirrad och inte blir det bättre av att en viss person gör sig påmind hela tiden genom att få mina tankar tillbaka till sommaren..
Nä, nu är det nya tag som gäller och till helgen väntar mycket trevligheter.
På fredag blir det middag och mys och på lördag blir det 18års-fest för hela slanten, we like :)*

Nu när jag har fått rensa mina tankar lite så är det läggdags. Good night!

Dagens låt: Frida Snell - Lucky Day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback