malmö + promenad

    Inlägget skrivet: 2008-03-04 kl: 22:16:10
Det blev en heldag med Bina i Malmö idag och det var väldigt trevligt! Jag kände verkligen för att shoppa, men tyvärr hittade jag inte så mycket. Det blev iallafall en skjorta och ett par högklackade skor.
När jag kom hem från Malmö så blev det middag med familjen. Och sen var det tänkt att jag och syster skulle köra iväg och träna men det blev inte så. Istället blev det en timmes "powerwalk" med syster och Johan :) Det snöade en hel del och vi gjorde snöänglar och byggde snögubbar, haha!
Nu ska jag fördriva en stund här vid datan och sen läggdags. Imorgon ska vi ha globaliseringsdag i skolan.
Take Care!

image53

Kommentarer
Postat av: Lizette

Fan va söt bild :D

2008-03-07 @ 19:09:25
URL: http://lwiedel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback