lördag

    Inlägget skrivet: 2008-03-08 kl: 16:20:09
Klockan är nu lite efter fyra och dagen har bara sprungit förbi..
Steg upp kvart i åtta för att köra och jobba kl nio. Jobbade till ett och sen skyndade jag mig hem och åt lite och så, sen fick jag bege mig vidare ner till Valen för att försöka sälja lite biljetter till vår modeshow. Jag och Maria stod där ett tag men det gick inte så värst bra, trelleborgare är fan seeeega!
Vi pallade inte stå där så länge, så vi gick och fixade ett kort och lite så till Monkan istället :) Sen promenerade jag hem och gick inom och solade på vägen också, det var ett tag sen jag gjorde det sist så det behövdes verkligen.
Nu har jag väldigt stor lust att lägga mig och sova en stund, men jag har en hel del annat att göra. Måste verkligen städa mitt rum och göra det fint, sen skulle jag även behöva göra lite på min tyskuppgift om Hamburg som ska redovisas på torsdag :/ Jag hatar tyska, och jag fattar inte ett skit!
Men jag ska iallafall börja med att städa, sen får jag se hur det blir med resten.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer än, det blir kanske fest hos Jens eller så blir det chill idag igen :)
TAKE CARE!

Dagens låt: Sunrise Avenue - Fairytale Gone Bad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback