långfredag

    Inlägget skrivet: 2008-03-21 kl: 15:01:31
Idag steg jag upp vid tio för att köra och träna med Maria. Det är faktikst väldigt skönt att komma upp i tid så att man inte sover bort hela lovet :) Vi stack iallafall iväg och tränade vid halv tolv och sen gick vi in till tennisen bredvid och spelade lite innan jag skulle ha privatträning :)
Hade privatträning med en liten tjej idag och tjänade 100 spänn på en timme för att spela lite tennis, det är inte helt fel :) haha.
Nu kom jag hem för en stund sen och har ätit lite precis. Ikväll ska vi ha lite gäster här hemma och sen vill jag dra ut. Malmö känns väldigt lockande, men vi får se om allt går som det ska.. !? haha. Annars blir det förhoppningsvis fest på annat håll :)

Nu ska jag duscha hade jag tänkt, så att jag kan vara klar i tid när gästerna kommer.
Ha en festlig fredag!

Dagens låt: Flo Rida feat. T-Pain - Low

image87

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback