jobb + träning

    Inlägget skrivet: 2008-03-27 kl: 21:05:13
image95

Nyss hemkommen från ett hårt träningspass på gymmet. Jobbade två timmar innan och sen tränade jag.
Tränade själv idag och det var riktigt skönt och jag känner mig duktig nu :) Sprang både på löpband och körde crosstrainern idag, det kändes bra och jag är nöjd! Efter träningen så solade jag ca 10 minuter, skönt.
Nu måste jag renskriva min engelska uppsats som jag skrev innan. Ska vara inlämnade imorgon, så jag ska renskriva den nu.

Imorgon är det fredag och det är himla skönt. Blir bara två lektioner, engelska och svenska. Och det ska man väl kunna klara av :)
Och sen ser jag framemot kvällen imorgon, utan att avslöja för mycket. hihi!

Nu är det essay som gäller och sen blir det väl lite tv-tittande och läggdags. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback