God morgon

    Inlägget skrivet: 2008-03-20 kl: 10:01:41

Igår blev det vinkväll hos Mange :) Vi hittade ingen fest så vi bestämde oss själva för att dricka lite. Så igår kväll stack jag hem till Maria och hade lite vinkväll med henne och Bina! <3 Det blev morötter/gurka och dippa. (Vi ville vara lite nyttiga, därför skippade vi chipsen, haha) Himla gott och mycket trevligt var det iallafall. Jag älskar er tjejer ♥



Igår var jag hemma vid två-tiden, men kom dock inte i säng förrän vid tre. Och idag ringde kl kvart över nio. Jag fick stiga upp tidigt idag för snart ska jag iväg och träna med Maria. Känns bra att ha det gjort redan på förmiddagen och sen har man hela dagen framför sig :) Och idag skiner solen, så det blir kanske en promenad senare också.
Annars har jag nog inga större planer för dagen, måste plugga lite matte annars blir inte Ibro glad på mig. Så jag måste verkligen få det gjort idag, tråååååk!

Nu måste jag kila iväg till gymmet. See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback