fredag

    Inlägget skrivet: 2008-03-28 kl: 15:03:26
image96

Äntligen helg, säger jag bara :)
Och denna helg bjuder på mycket trevligheter. Ska iväg och jobba halv fem till halv sju, men efter det så blir det middag. Ska äta på A9 idag med trevligt sällskap, sen blir det förmodligen film och mys. Trevligt!
Imorgon ska jag jobba igen, kl nio till ett. Det är drygt men jag ser framemot kvällen. För imorgon kväll blir det paaaaaarty för Maria och Bina ;) <3 Det kommer förmodligen blir en helgalen fest och det gillar vi, haha! Har redan provat allt jag ska ha på mig och sånt, så jag känner mig riktigt laddad. Det är inte ofta jag har fixat både kläder och dricka dagen innan, men för en gångs skull så har jag det och det är riktigt skönt.
Nu måste jag städa mitt rum och sen äta lite innan jag ska till tennisen!

Trevlig fredag till alla :)

Dagens låt: Emilia - Var Minut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback