Fest

    Inlägget skrivet: 2008-03-29 kl: 15:36:22
image97

Idag gäller det! :D
Ska gå och göra mig iordning nu så att jag kan vara klar i tid. Jag hade tänkt locka mitt hår i dag på något sätt så det tar ju sin lilla tid, så det är lika bra att hoppa in i duschen redan nu. Sen kommer Joanna hit vid halv sex så ska mamma köra oss ut till lokalen då. Och det jag nästan säker på att det kommer bli en sjukt rolig kväll och jag är så grymt festsugen. Och kläder, dricka med mer är fixat, så jag är verkligen laddad till 100%. Det kan nog inte bli mycket bättre ;) Jag önskar alla en superbra lördag, för det tänker jag ha!
Simma lugnt, så ses vi kanske i dimman! haha.
Sooo long fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback