Fashion2Spin

    Inlägget skrivet: 2008-03-12 kl: 23:55:05
Äntligen!
Idag var det äntligen dags för vår omtalade modevisning i Parken :)
Vi började redan tidigt på förmiddagen, vid tio-tiden och kom hem nu ikväll vid tio-tiden. Snacka om att ha varit borta hela dagen. Men därimellan har vi iallafall hunnit med en del..
Det började med att vi fixade allt i lokalen och så, sen kom modellerna och de andra och långt om länge så började showen :) Och det blev verkligen skitbra, även om jag var väldigt skeptisk när genrepet slutade i kaos. Men allting slutade bra och det blev verkligen en riktigt trevlig show :D Så tack alla som har hjälpt till på alla sätt och vis och gjort detta möjligt. TACK!

Nu är klockan snart tolv och jag borde verkligen komma i säng.. Imorgon börjar jag inte förrän tjugo i ett, om man bortser ifrån I-valet som jag förmodligen hade tänkt skippa imorgon också. Jag får se hur jag känner när jag vaknar :)
Men nu ska jag gå ner och borsta tänderna och sen ska jag slänga mig i sängen.
Sleep well!

Dagens låt: Body Rockers - I Like The Way You Move

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback