boring

    Inlägget skrivet: 2008-03-02 kl: 14:21:22
Vad gör man när man har så sjuuuukt tråkigt? Jag bara sitter här liksom och har tråkigt! Mamma tjatar på mig att jag ska övningsköra lite, men jag tycker inte att det är särskilt kul så jag vet inte riktigt om jag pallar det.
Jag vill gå en runda, men får inte tummarna loss. Jag borde även göra lite tyska, ska göra ett arbete som ska vara inlämnat om ett tag men lika bra att ha det gjort. Men det är inte heller så kul, så det lockar inte allt för mycket. Just nu är en resa till USA det ända som lockar, för jag vill verkligen till USA i sommar! Det är fan min högsta dröm just nu, det är dit jag vill nå.. wish me luck, haha!
För övrigt så mår jag inte alls bra idag, varken fysiskt eller psykiskt. Har inte ätit särskilt mycket idag, åt en halv macka imorse och drack päronsaft. Nu känner jag att jag är hungrig, men samtidigt är jag illamående och då vill jag inte äta :/ faaaaan, jag vet inte vart jag vill ta vägen. Jag är trött på det mesta, vet inte om det är något allvarligt problem eller bara lite söndagsångest.. För söndagsångest må vara det värsta som finns, och ändå utsätter man sig själv för det varje helg! Det är inte alls logiskt. Nej, nu ska jag inte tråka ut er med mina filosofier. Jag får väl gå ner och försöka äta något och sen ska jag bada eller bara ta en skön dusch!

LAAAAAATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback