bläää

    Inlägget skrivet: 2008-03-13 kl: 16:20:00
Fan vad jag hatar detta vädret!
Jag gillar verkligen inte alls när det regnar och blåser, men vem gör det egentligen!?
Skola idag var soft, jag redovisade på tyskan och det gick ändå hyfsat bra. Jag förväntar mig inte mycket mer än G så jag blir nöjd om jag får det iallafall :) Sen blev det mer redovisningar på historian och sen slutade vi. Och nu har vi påsklov :D Gud vad jag älskar livet när jag tänker på att vi har en veckas lov framför oss. Och det ska bli skönt att bara vara hemma och ta det lugnt. Hade dock inte bangat för att åka iväg på skidsemester en tredje gång, men jag får nog nöja mig med de två tidigare veckorna som var härliga.
Nu snart väntar iallafall jobb på tennisen och sen ska jag nog till gymmet och träna. Jag får förmodligen träna själv idag, eftersom ingen kan följa med men det får går bra ändå!
Imorgon ska jag nog bara ta det lugnt på dagen och sen på kvällen blir det 18års-fest för Joanna, det ska bli trevligt!

Måste rusa nu! Laaaaater fuckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback