bakfull

    Inlägget skrivet: 2008-03-15 kl: 17:11:03
Igår blev det inga uppdateringar här i bloggen, jag hade varken tid eller ork..
Igår var vi iallafall som sagt lediga och jag ägnade några timmar av dagen åt att kolla på OC, trevligt! Jag städade även undan det mesta på mitt rum och nu ser det faktiskt väldigt snyggt ut igen, haha!
Sen på kvällen igår så var det 18års-fest för Joanna :) Vi drog dit vid nio-tiden och jag hade en trevlig kväll. Jag var hemma igen vid två och imorse när jag vaknade så mådde jag allt utom bra. Men liksom alla andra gånger så har jag bara mig själv att skylla.. Men jag steg iallfall upp vid kvart i åtta och stack och jobbade vid nio. Jag jobbade fyra timmar, men det kändes ungefär som tio :/ Jag mådde inte alls bra och det var så jäkla drygt. Efter jobb så har jag inte gjort allt för mycket, mest tagit det lugnt. Dammsugade precis ovanvåning, så nu har jag iallafall varit lite duktig idag (A)
Nu ska jag bege mig till duschen och sen bär det av hem till Maria där det blir umgänge och mys med henne och Bina <3 Vi ska äta gott och se Melodifestivalen, det blir trevligt! Det var längesen det bara var vi tre som umgicks, så jag ser framemot kvällen :) Det är himla skönt att bara ta det lugnt ikväll också, med tanke på gårdagens bravader.

Måste rusa nu! Ha en trevlig lördag :)

Dagens låt: Anouk - Nobody's Wife

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback