9 mars 2008

    Inlägget skrivet: 2008-03-09 kl: 15:31:13
Helgen har varit väldigt lugn, det har mest blivit chill, film och så :) Det är himla skönt att bara ta det lugnt ibland.
Idag vaknade jag vid elva-tiden, gick ner och åt frukost och sen frågade mamma om jag ville följa med till Vellingeblomman. Så vid halv ett-tiden begav sig hela familjen till Vellingeblomman, där det var påskby. Köpte med oss hem några påskgrejor och lite sånt. Det blev även fika på Farmor Ida´s cafe och det blev cheesecake för min del, mums!
Nu kom vi hem för en stund sen och snart måste jag gå och duscha för sen ska jag hem till Monique där det är förlovningsmiddag för henne och Alex. Det blir säkert trevligt! Nu måste jag bara fundera på vad jag ska ha på mig, men det löser sig (oftast).

Lite senare måste jag även ta tag i mitt pluggandet, jag har sagt till mig själv hela helgen men det har verkligen inte blivit mycket gjort :/
Så efter förlovningsmiddagen hos Monique och Alex så får jag nog ägna hela kvällen åt att plugga.

Nu ska jag kolla på lite kläder och sen hoppa in i duschen. Later!

(jag älskar den)
Dagens låt: Imogen Heap - Speeding Cars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback