7 mars 2008

    Inlägget skrivet: 2008-03-07 kl: 14:48:35
Idag hade vi inga vanliga lektioner iheller, utan vi har typ jobbat med vårt företag och modeshow nästan hela dagen. Vi har typ suttit från kl åtta till ett, men vi har iallafall fått gjort en hel del. Så nu är vi på gång och det kommer säkert bli skitbra ;D
Nu har jag precis ätit lite och snart ska jag iväg och träna på gymmet med Maria, och efter det ska jag jobba direkt :) Ska jobba till halv sju och sen hem och duscha och så, ikväll får jag se vad som händer :)
Har fått lite förfrågningar om kvällen, men får se hur det blir med det. Annars blir det nog bara chill, ska ju jobba kl nio imorgon bitti också.

Nu måste jag byta om och sen ska vi hämta Maria.
Have a nice friday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback