5 mars 2008

    Inlägget skrivet: 2008-03-05 kl: 21:47:45
Idag hade vi globaliseringsdag i skolan och ska ha det även imorgon. Det är skönt att slippa alla vanliga lektioner, och idag har vi mest lyssnat på en massa föreläsningar och workshops. Kanske inte det roligaste, men bättre än lektioner iallafall :) Och imorgon blir det även ett biobesök med skolan, det kan nog bli trevligt!
Efter skolan gick jag iallafall hem och sen la jag mig på soffan för att chilla lite i en kvart eller sådär, men det slutade med att jag sov en timme och vaknade när mammie kom hem ;) haha, snacka om trött. Sen blev det iallafall middag och nu ikväll har jag tränat tennis. Fick skjuts av Johan till träningen, för han envisades med att köra mig eftersom han har fått körkort idag, så ett stort grattis till honom :)
Kom hem från träningen för en stund sen och nu sitter jag och knaprar på en morot. Vi hade inga bananas hemma idag, så det fick bli en morot. Men det är ju gott det med, haha!
Nu blir det TV-tittande och sen måste jag försöka komma i säng i tid idag, för imorgon väntar ju en helt ny dag!

Dagens låt: Chris Cornell - You Know My Name

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback