3 mars 2008

    Inlägget skrivet: 2008-03-03 kl: 14:47:33

image49

Måndag idag och det är alltid segt! Jag har iallafall överlevt skoldagen och det är ett plus!

Snart ska jag nog hänga med mamma och handla på Willys och sen ska jag jobba kl fem. Ska jobba extra två timmar idag och sen ikväll blir det dansträning. Om jag känner mig riktigt aktiv idag så blir det nog en kvällspromenad efter träningen också, men får se hur det blir med det.

Imorgon har vi iallafall studiedag, men jag måste ändå stiga upp tidigt för att bege mig till skolan och möta övriga gruppen så att vi kan fixa med vårt företag. Med andra ord så ska vi fixa en hel del med vår modevisning som är nästa vecka och det råder mer eller mindre panik inom gruppen!
Men sen vid elva-tiden så drar jag iallafall till Malmö med Bina och jag känner verkligen för att shoppa, wiiie!
Men nu ska jag gå ner och ta något att äta. See ya!

Dagens låt: Nickelback - Rockstar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback