25 mars 2008

    Inlägget skrivet: 2008-03-25 kl: 21:21:44
Idag var det för övrigt första skoldagen sen påsklovet och jag känner verkligen suget efter ett nytt lov. Jag orkar verkligen inte skolan just nu, och jag skulle typ kunna göra vad som helst för att få skjuta Per. Han är verkligen den sämsta läraren jag någonsin haft, och jag har haft många dåliga. Han som person är väl inte så korkad, men som lärare så suger han verkligen. Han kan inte undervisa överhuvudtaget. Men nog pratat om honom.
Veckan känns så dryg, jag vill bara att det ska bli helg. För då blir det 18års-fest för Maria och Bina och det ska bli riktigt kul! :D Ser verkligen framemot det, men först blir det en dryg veckan. Har en del skolsaker som måste göras och sen måste jag fixa lite saker och presenter m.m till festen.
Har varit i stan med Maria idag, men måste ner där en gång till i veckan och fixa allting. Vill även köpa ett par väldigt snygga skor som jag provade idag :)
Det känns liksom som om jag har så mycket att göra, men jag varken orkar eller vill inte göra det. Jag vill bara att det ska bli helg, och ta nya tag nästa vecka :)

Efter stan idag så stack jag iallafall hem till farmor och farfar och åt våfflor med familjen och kusinerna. Det är ju trots allt våffeldagen idag och det smakade riktigt gott ;)
Nu funderar jag på att gå ut och lägga mig en stund i ute-spa, det skulle vara skönt. Men vet inte om jag orkar, så jag kanske går och lägger mig istället.
Nu blev det ett långt (och kanske tråkigt) inlägg, men jag var bara tvungen att skriva av mig lite nu när jag inte har uppdaterat så mycket de senaste dagarna.
Tack och hej för mig just nu iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback