23 mars 2008

    Inlägget skrivet: 2008-03-23 kl: 13:45:08
Igår blev det en helgalen kväll och jag hade trevligt! Först blev det lite käk hos mormor och morfar och sen stack jag hem till Maria och vi gjorde oss i ordning för att dra till Linda i Vellinge och festa. Vi hade egentligen inga större planer för kvällen, utan vi hade nog tänkt oss en ganska lugn och  lagom chill kväll. Men det blev helt andra saker, haha! Vi drog iallafall till Vellinge där det var chillkrök med en massa übertrevliga människor och jag hade skitskoj :) Det var egentligen inget märkvärdigt, utan bara vanligt chillkrök men jag hade ändå så skoj och jag fick mig några trevliga skratt under kvällen. Och särskilt när jag och Maria skulle traska iväg från Linda för att möta upp Johan som skulle köra oss hem. Och än en gång, jag hade skitskoj och det tackar jag Linda och company för och även Maria för att du är min bästa vän! Jag älskar dig <3


Gårdagens försök till att få en bild på mig och Maria tillsammans där vi både skulle se någorlunda bra ut, här följer några misslyckade försök.. haha, njuuut!
image90image92image93

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback