2 mars 2008

    Inlägget skrivet: 2008-03-02 kl: 12:03:03
Hej dagen-efter!
Igår blev det lite fest här hemma och det kom en massa trevliga människor :) Jag själv hade en trevlig kväll och jag hoppas att alla andra också hade det! Först dök tjejerna upp och därefter blev antalet personer bara fler och fler. Det blev en lång kväll och de sista kottarna drog sig hem vid kvart över fyra tiden. Det var hur kul som helst att träffa en del människor som man inte har sett på länge, för vem kunde tro att min sommarkärlek skulle sitta i mitt vardagsrum vid den här årstiden!? Det var dock en blandning av olika känslor som uppstod. Nog pratat om det.., 
När det sista folket begav sig hemåt så började jag städa lite. Sen var det bara till att bege sig till sängen lagom vid femtiden när tidningsbudet kom med tidningen. Idag mår jag inte så bra, är trött och har huvudvärk! Jag fick gå upp tidigt idag också för att äta frukost med sällskapet som senare skulle vidare till träning.
Nu måste jag fortsätta att städa undan lite så att mamma blir glad. Resten av dagen händer det nog inte allt för mycket. Ska nog gå en runda sen så att man kan rensa tankarna lite och även bli av med bakfyllan.
tack alla som var här igår <3

Dagens låt: Wyclef Jean feat. Akon, Lil Wayne and Niia - Sweetest Girl

Kommentarer
Postat av: Catrin

tack själv Cassi :) :)

2008-03-02 @ 23:15:11
URL: http://catrinlindkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback