19 mars 2008

    Inlägget skrivet: 2008-03-19 kl: 13:12:54
Idag vaknade jag vid elvatiden av att telefonen ringer :/ Jag stiger iallafall upp, käkar lite frukost och slänger mig i soffan. Snart ska jag iväg och träna med Maria, jag blir hämtad vid halv två och sen ska vi ut till Friskbyggarna. Direkt efter så ska jag på tränarmöte på tennisen, mest för att gå igenom grupperna lite och planera sommartennisen. Jag hoppas på att kunna vara hemma vid halv fem igen, måste då städa undan på mitt rum innan mamma får utbrott på mig. Då det har jag lovat mig själv att jag ska fixa sen iallafall :)
Efter det har jag inte så mycket planer, får se vad som händer sen. Jag är egentligen ganska sugen på fest idag, jag satt och funderade och jag känner mig väldigt festsugen idag.. Några förslag kanske? :)
Jag får väl se vad kvällen har att erbjuda helt enkelt.
Nu ska jag kila iväg och dra på mig mina nyinköpta träningskläder ;)
Ha en bra onsdag!

Dagens låt: Kelly Family - I Can't Help Myself

Kommentarer
Postat av: Mariah

Tnx Cassi :)
Haha, thank God att man aldrig har haft det!:P

2008-03-19 @ 16:46:12
URL: http://mariiastenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback