11 mars 2008

    Inlägget skrivet: 2008-03-11 kl: 21:42:20
Jag upptäckte igår att inte hela mitt inlägg blev publicerat, sen orkade jag inte skriva om det. Så det är därför det blev ett kort inlägg igår..

Idag har jag iallafall fått gjort mycket. Vi har nästan jobbat hela dagen i skolan med vår modevisning. Och imorgon gäller det verkligen, ska bli skönt att äntligen få det gjort :D Parken, kl 19.00 Be there!
Efter skolan så har jag iallafall ägnat större av tiden till att göra klart mitt tyskarbete (som jag borde ha gjort för länge sen..) Men nu är jag iallafall finally klar, nu ska jag bara träna på det lite och så. Och sen är det redovisning på torsdag, snacka om att vara ute i god tid.. haha! Jag blir så sur på mig själv när jag inte kan ta tag i saker direkt och bara få dom gjort, hur svårt kan det vara liksom!?

Nu måste jag snart bege mig till Maria för att hämta lite fler kläder som vi ska ha imorgon. Och sen blir det nog läggdags för min del, om jag nu lyckas komma i säng i tid för en gång skull :)
See ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback