1 mars 2008

    Inlägget skrivet: 2008-03-01 kl: 16:14:51
Första mars idag och det är helt sjukt vad tiden går fort.
Idag har jag iallafall varit och jobbat, det gick bra! Det känns alltid lite lättare att stiga upp kl åtta på morgonen när man bara har varit hemma och chillat igår kväll :) Så tiden gick iallafall snabbt, och jag var hemma igen vid halv två-tiden.
Sen slängde jag mig i soffan en stund och kollade på lite allt möjligt. Och nu insåg jag att klockan har blivit mycket och jag har en massa saker som ska göras. Måste städa mitt rum, och det är inte lite stökigt. Så det lär väl ta sin tid och sen måste jag hoppa in i duschen och göra mig klar för sen ikväll så kommer det lite folk hit och så. Blir mest chillkrök men det blir förhoppningsvis trevligt! :)
Så nu måste jag rusa vidare igen, hinner kanske uppdatera lite senare.
Men annars så får ni ha en supertrevlig lördag!

image48

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

detsamma =)

2008-03-01 @ 16:25:20
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback