wooow

    Inlägget skrivet: 2008-06-13 kl: 14:29:16
Nu är det verkligen sommarlov på riktigt ;D Känns lite sjukt faktiskt!
Var i skolan i en kvart, fick våra betyg och Lina snackade lite. Sedan blev det stan med Maria och sen åt vi lunch på Istanbul med Bina, Catrin och även Linus gjorde oss sällskap, trevligt :)
Nu är jag hemma och ska byta om och fixa lite mig lite till ;) Sen blir det ner till stan igen för att se när alla går ut på trappan! Längtar bara till nästa år när det är vi som står där, känns helt obegripligt att det är vår tur nästa år :)
Sen blir det ut till Skegrie för att fira kusin Timmi och sen in till stan igen för att bege mig till Markus och Jonte med Maria :)
Slutligen blir det förmodligen Magasinet, som jag hoppas blir en bra avslutning på kvällen!!

Uppdateringar om kvällen kommer förmodligen imorgon om jag orkar ta mig ur sängen då..
Men annars vill jag bara önska alla en supertrevlig kväll och simma lugnt!

Ses i dimman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback