everything changes

    Inlägget skrivet: 2008-06-22 kl: 23:39:18
J gick för ett tag sen och jag har bara insett hur mycket folk har förändrats. Helt sjukt!
Människor som man en gång kände som någon helt annan har blivit någon helt annan. Och när jag skriver detta så syftar jag inte på någon speciell person, utan det är så många som har förändrats på olika. Många olika i min omgivning.
Jag vet inte hur jag ska förklara det eller om jag ens kan det. Men det är bara en sån känsla som jag har fått, en känsla av en förändring. Folk är annorlunda nuförtiden, beter sig på ett annat sätt. Särskilt folk som man inte har träffat på länge dyker upp och är helt annorlunda. Jag får det att låta så negativt och visst, till viss del kan det vara negativt. När man förändras till den mer negativa sidan. I don't like it!
Men kanske är det bara så att man måste inse att människor förändrars dag ut och dag in, vare sig man vill eller ej.
Förmodligen har jag själv också förändrats, men det märker man kanske inte själv. Just nu känns det bara som så många runtomkring mig har förändrats, kanske både bra och dåligt! Men det känns ändå som jag vill tillbaka till förr..
Och människor som man har tappat kontakten med, jag hatar det! När man sen hör av sig så möts man av en helt annan individ. Precis som man befinner sig i en helt annan värld, långt ifrån. Men sanningen är bara den att man förändras och kanske växer ifrån varandra. Kanske tappar man kontakten av en anledning, man kanske inte står ut med varandra längre och man går åt olika håll. Men jag tycker att det är tråkigt! Visst har man all rätt till att förändras, men ändå skulle väl man kunna behålla kontakten med omgivningen, visst?!
Ahh, jag vet inte.. Känns som jag bara skriver en massa onödigt nu, så ska sluta nu :)
Ska gå och lägga mig istället! Imorgon blir det OC-marathon med Maria :)
Sov gott!



One week..

Kommentarer
Postat av: big fan of svampbobfyrkant*

Riktig sjuk men det är fan mig vi snackar om ;P

Ska du till Melka idag? :)

2008-06-23 @ 08:53:54
URL: http://maaaraja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback