Dalby!

    Inlägget skrivet: 2008-06-22 kl: 14:38:53
Igår slutade kvällen i Dalby..
J hör av sig och undrar om jag ska med. Hoppar in i duschen, äter och är klar en timme senare. REKORD FÖR MIN DEL! :) Haha.
Åker iallafall till Dalby kalkbrott med en hel del andra trevliga människor. Det blev grillning, bad, fånga kräftor, hämta ved och allmänt campingliv ;) Dock höll jag mig bara till att titta på för det mesta, kände inte att jag hade den rätta scout-känslan ;)
Men kvällen var iallafall trevlig och det var trevligt umgänge! :)
Bilderna finns på bilddagboken, check it out :)
http://casssie.bilddagboken.se/p/main.html

Vaknde upp bredvid J idag och vi kollade på Sällskapsresan SOS, älska Stig Helmer ;) Haha.
Nu sitter jag bara här och gör inte allt för mycket, har inte ens orkat ta mig ner på första våningen för att äta frukost. Men får väl göra det snart, klockan är ju trots allt snart tre..
Ikväll blir det nog bara chill och film, orkar inget annat!

Jag hänvisar även till Bilddagboken där de flesta bilderna finns :)

Nu ska jag äta frukost. Ha en bra söndag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback