tuesday

    Inlägget skrivet: 2008-06-10 kl: 19:45:23
Idag var jag nere i stan och kollade på paraden med Joanna och sen mötte jag upp Maria och fixade lite presenter och annat med henne. Paraden för övrigt var inte så jätterolig, lite dåligt ös tyckte jag ;) Haha. Får bli bättre nästa år när det är vår tur! :D
Fick iallafall fixat det mesta i stan och nu är det mesta klart tills fredag. Ska bli trevligt!
Eftersom vädret var trist så efter stan stack vi hem här och kollade på OC, alltid kul. Nu vet jag inte vad som händer, har inga särskilda planer. Kanske träffa J en stund eller bara ta det lugnt och se film eller nåt :)
Har iallafall ingen större lust att se på fotbollen, det är ganska ointressant för min del!
Imorgon är jag helt ledig, skönt som tusan! Ska bara njuta av dagen och jag hoppas att det blir lite sol så att man kan sola lite, hade varit skönt iallafall :)

Nu ska jag försöka göra något vettigt, typ städa mitt rum eller nåt!
Hörs!

Dagens låt: Lars Winnerbäck & Lisa Ekdahl - Tvivel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback