tisdag

    Inlägget skrivet: 2008-06-03 kl: 10:04:26
Stack till skolan kl åtta imorse för att skriva prov, vet inte hur det gick! Förhoppningsvis blir det minst ett G iallafall, gärna VG :)
Kom iallafall hem för en stund sen och nu funderar jag och mamma på att bege oss till stranden. Det är mer eller mindre storm ut och därför tvekar vi och överväger istället att bara ligga och steka lite i trädgården. Även om det hade varit svalkande vid havet så tror jag att vi hade blåst bort :)

Så jag hade tänkt dra på mig min bikini nu och lägga mig i trädgården en stund och sen får vi fundera vidare på vår strandbesök..

Ska även jobba lite senare och jag orkar inte det alls egentligen! Har börjat bli så sjukt trött på det, himla skönt att det är sommaravslutning snart!
Nu väntar solen, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback