thank god it's friday

    Inlägget skrivet: 2008-06-27 kl: 12:13:20
God dag!
Klockan är bara strax över tolv och min morgon har redan varit hemsk..
För det första så sov jag skitdåligt inatt, en viss person borde känna sig träffad ;) Haha!
Iallafall, när jag väl lyckats somna lite så vaknar jag till igen när J går upp kl sex för att köra till jobb. Vaknade iallafall av en mysig puss, så jag klagar inte så mkt ;)
Somnade om igen och vaknar cirka tre timmar senare av att dem asfalterar precis utanför mitt fönster. Några kommungubbar lägger tydligen ny asfalt på trottoaren och sen kör dem med någon jäkla grej som hörs skiiiiitmycket :/
Jag får damp och kan självklart inte somna om igen. Så jag går ner och lägger mig på soffan för att kolla lite på TV, men som jag har nämnt nångång innan så är de mesta tekniska prylarna i vårt hus helt sönder. Så TV:n stängs av och jag ligger och stirrar på en svart skärm.. ! :O
Har iallafall ätit lite frukost nu och fått lite ny energi :) Men dagen kommer förmodligen bara att bli värre eftersom jag måste ta tag i städningen nu, har lovat att städa hela ovanvåningen ungefär :/
Men jag ska vara positiv och tänka att det faktiskt är helg och fest imorgon som gäller! ;D

Nu ska jag inte tråka ut er längre med min hemska morgon, så jag önskar alla en trevlig dag! :)
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback