sweet monday

    Inlägget skrivet: 2008-06-02 kl: 16:57:15
Dagen började med lite sovmorgon till kvart över nio. Hade bara företagsekonomi och svenska idag, och bokredovisningen gick faktiskt oväntat bra på svenskan!
Slutade vid tolv, men jag stannade kvar i skolan och åt lunch med Maria. Det blev mycket prat om helgen och diverse ting som händer just nu. Trevligt!
Stack hem och satte mig på terrassen för att plugga till företagsekonomiprovet imorgon, fattar nada! Orkar inte med sånt just nu och jag orkar verkligen inte med Per och hans meningslösa lektioner.
Men jag fick gjort lite iallafall och sen kom J förbi en runda, mest för att prata lite och få reda ut lite saker. Och jag hoppas på det bästa nu :)
Ska äta vilken minut som helst, grillat idag! Ska fortsätta plugga sen och kanske även hinna med att träna lite. Skulle vara skönt iallafall.. Annars får jag bara ägna mig åt grymt tråkiga studier :/

Nu tänkte jag avsluta här, för nu är maten klar :)
Hörs säkert senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback