sweet monday

    Inlägget skrivet: 2008-06-09 kl: 18:14:16
Idag var det Folkets park i Malmö som gällde :) Vår klass och ekonomiarna begav sig dit för att grilla lite och bara ta det lugnt. Det var ganska trevligt, även om korvarna var mindre goda och karusellen som jag ville åka var stängd :/
Men vi tog bussen hem vid ett och sen gick jag en runda i stan med Joanna och Amela :) Köpte en rosa kofta som jag förmodligen ska ha på fredag över min vita tubtopsklänning :)
Har jag nästan precis ätit med familjen, blev grillat och pasta idag. Mycket gott!
Nu sitter jag här och har ganska tråkigt, vill hitta på något! Är lite sugen på att åka en runda med rullorna, men det orkar jag egentligen inte, haha. Får se vad jag hittar på!

Laddar upp några bilder ifrån dagen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback