sunny day

    Inlägget skrivet: 2008-06-05 kl: 12:56:09
Efter jobb igår så kom J hit och det blev bara mys hela kvällen! Jag var sjukt trött, så det var trevligt med lite sällskap :)
Idag stack jag till skolan vid nio och fick reda på betyget, får G i Matte B. Är en aning besviken på mig själv, men jag fick iallafall ändå lite beröm av Ibro :)
Sen stack jag till stan med Maria och fixade present till Andreas som tar studenten idag, ska bli trevligt kväll!
Vi mötte upp mamma sen och tog en fika på Systrar&Bönor tillsammans, mys i solen :) Sen blev det en liten runda på valen med mamma också.
Nu hade jag tänkt lägga mig på terrassen och sola lite, måste få lite färg :)
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback