studenter och feeest!

    Inlägget skrivet: 2008-06-14 kl: 15:11:35
Gårdagen var jättetrevligt!
Började med att jag begav mig ner till stan för att kolla på alla studenter på trappan, hängde blommor på en massa folk och kollade på tåget :)
Sedan åkte vi ut till Skegrie och firade Timmi, åt god mat och hade trevligt! Sen blev det taxi vidare in till stan och ut till Markus, där det var mycket folk. Trevligt!
Stannade där en stund och sen blev det taxi igen, åkte till Jontes studentfest. Där blev det mer dricka, dans och trevligheter. Träffade även J där :) Lite senare så drog vi vidare till Magasinet, där jag faktiskt hade riktigt trevligt för en gångs skull! :) Träffade en massa trevligt folk och dansade som aldrig förr, haha ;) Trevligt var det iallafall!
Sen drog jag och mötte upp J som i princip var i samma skick som jag själv ;) Haha.
Efter många om och men, så lyckades vi iallafall att ta oss hem här och då var vi hungriga. Så det blev lite mackor i köket och även mamma vaknade och gjorde oss sällskap :) Haha. Var full och somnade ganska snabbt sen!
Har tyvärr inga bilder alls från igår, eftersom all teknologi går emot mig just nu så våran kamera funkar inte alls längre! :/
Men jag hade iallafall en sjukt trevlig kväll och grattis till alla studenter!! Tack för en sjuk kväll ;) <3

Vaknade upp med J imorse och det var myyys!
När J hade cyklat hem så blev det frukost med mamma och pappa på terrassen. Jordgubbar i solen, muuums!
Nu ska jag snart ta en skön dusch och sen vid fem-tiden ska vi hem till kusinerna och äta upp resterna från igår.
Ikväll blir det nog bara chill och film. Filmmaraton, kanske!? :) Ska iallafall bara ta det lugnt.

Happy Saturday! Take Care.

Kommentarer
Postat av: maria*

Skriv JOHAN istället förfan din mes - inse att ni är ihop ;)

2008-06-14 @ 17:55:11
URL: http://maaaraja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback