stranden

    Inlägget skrivet: 2008-06-06 kl: 17:11:59
Igår hade jag en trevlig kväll :) Jag och Maria var som sagt på studentfest hos Andreas och det blev livat!
Jetset spelade där under kvällen och det blev en himla massa dans och trevligheter :)
Vi blev hämtade av J vid halv tre, skulle jag gissa på. Sen körde vi hem och J sov här :)
Vaknade upp imorse och mådde allt utom bra, bakfull och en enorm huvudärk, men liksom alla andra gånger så har man bara sig själv att skylla på, haha!
Men så länge man har trevligt så får man stå ut..
J stack till stranden och jag stannade kvar hemma för att piggna till lite. Efter några timmars sömn i soffan så drog även jag till stranden med Maria, det var himla skönt att koppla av där. Har blivit lite röd och nu är jag sjukt trött efter många timmar i solen!
Ska snart ta en dusch och ikväll blir det nog bara chill. Ska kanske se OC med Maria annars får jag se vad som händer :)
FAB FRIDAY!

Dagens låt: Kelly Clarkson - Never Again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback