söndag

    Inlägget skrivet: 2008-06-29 kl: 23:38:32

Idag har jag varit dålig med uppdateringar.. Men har inte mått så superbra idag precis.
Men igår hade jag iallafall en mycket trevlig kväll! Det hela började hemms hos Fidde där det blev grillning och fest med tjejerna ;) Vid elva begav sig sedan jag, Mange, Maria och Joanna in till Malmö där vi först hamnade på Buddha, men det var ingen höjdare där. Så efter en stund så drog vi vidare till Chokladfabriken istället, där det var mycket roligare, (tro det eller ej, haha). Där blev det iallafall daaans, mer dricka och bara ett himla yrande i dimman ;) haha.
Men det var iallafall väldigt trevligt! ;) Tack girls <3
Tog sen bussen hem vid kvart över tre och sen blev jag upphämtad av J och vi sov här :)

Och liksom många andra söndagar så mådde man sådär imorse.. Men jag och J gick iallafall till Entre och handlade lite bullar och sen blev det fika på terrassen, myyyys!
Har inte gjort mycket annat idag, mest sovit och bara tagit det allmänt lugnt. Men det behövdes och ikväll har jag bara umgåtts med J och kollat lite film och så :) Är sjukt sugen på att resa iväg så vi kollade på lite resor också :)

Nu sitter jag här själv och har ganska tråkigt! Får väl gå och lägga mig snart istället :)
Ciao!


Kommentarer
Postat av: silje helene

oj, fin blogg=)

2008-06-29 @ 23:43:32
URL: http://siljehelene.blogg.se/
Postat av: sanna

Hoppas helgen varit bra :)

2008-06-29 @ 23:47:41
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: silje helene

tack (A)

2008-06-30 @ 00:00:57
URL: http://siljehelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback