sex and the city

    Inlägget skrivet: 2008-06-24 kl: 22:39:34
Har kommit hem nu. Eller ja, filmen slutade vid nio men sen blev det en lång pratstund med Maria efteråt.
Tänkte sammanfatta filmen lite nu och jag kan ju bara börja med att säga att jag tyckte den var jättebra :)
Har ju följt serien lite innan och så, men filmen var verkligen pricket över i:et, som man brukar säga :) Filmen var ovanligt lång och det gjorde bara den ännu bättre.. Och det jag gillade mycket var alla de små söta detaljerna som fanns med, såna små detaljer som gjorde att hela helheten blev bra. Det finns inte mycket negativt att säga filmen, utan jag gillade den riktigt mycket helt enkelt :) Måste ses!

   

Kommentarer
Postat av: Joanna

Har velat se den jättelänge & nu ska jag verkligen se den ! :)

2008-06-25 @ 07:49:18
URL: http://joannanisula.blogg.se/
Postat av: B

Men så bra att den var bra :))

2008-06-25 @ 13:03:23
URL: http://olasdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback