saturday

    Inlägget skrivet: 2008-06-21 kl: 16:51:51
Midsommar blev kanske inte riktigt som tänkt.
Men jag tänkte ändå berätta lite om kvällen som i stora drag ändå var ganska trevlig!
Först var det god mat och lite förfest hos Freij. Senare på kvällen så stack jag, Maria och Kerry till Vellinge där Annicka hade fest, kände inte så många där men det var trevligt ändå :)
Sedan åkte vi tillbaka till Trelleborg och hamnade på en tråkig fest som var slut en kvart efter att vi hade anlänt.
Ringde iallafall J som hämtade oss och sen åkte vi bara runt och skjutsade folk hit och dit. skötte körandet och jag skötte snacket, med andra ord så har jag svårt att vara tyst när kvällens dryck bestod av alkohol :)
Men jag hade trevligt och liksom förra helgen så slutade kvällen med natta-mat i mitt kök och sedan somnade jag och J :)
Idag vaknade jag och var trött som tusan. Och nu är klockan snart fem och jag har inte gjort mycket mer än att tagit på mig ett par mjukisbyxor och ätit frukost :)
Ska försöka komma in i duschen snart och ikväll blir det nog ganska lugnt!
Bilder från midsommar ska jag förhoppningsvis ladda upp senare när jag har fått alla bilder av Kerry :)

Trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback