perfect sunday!!

    Inlägget skrivet: 2008-06-08 kl: 23:03:36
Idag har det varit en helt perfekt avslutning på veckan! :D
Vaknade upp bredvid J vid halv tio. Drog sedan till stranden med Bina och Maria och träffade massa andra trevliga människor där :) Superhärligt!
Blev sedan en blixtsnabb runda till stan för att Maria skulle prova en klänning med mera. Stack sedan hem för att sova en stund hade jag tänkt :)
Men då hör J av sig och undrar om jag vill hänga med och grilla och bada..
Och visst, så jag, J, Jonte, Sebastian och Markus körde till Dalby och sen kom även Mira och Linus och det var verkligen supermysigt. Har aldrig varit där förr men det var tydligen något gammal kalkbrott där det nu var helt superfint ;) Verkligen monsterhärligt, även om jag inte badade på grund av äckliga kräftor i vattnet :/ haha.
Men kom hem därifrån vid halv tio och då blev det ett bad i vårt utespa istället, jätteskönt!
Så den här dagen har verkligen varit hur trevlig som helst och mysig till tusen :)
(Hade tänkt ladda lite bilder från dagen vid ett annat tillfälle..)

Nu kom precis mamma in genom dörren, hon har varit på Bornholm över helgen med några väninnor. Så nu ska jag gå ner och prata med henne :) <3
Imorgon väntar Malmö och Folkets Park med klassen!
TAKE CARE! CIAO.


"This is a game called love . ."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback