ooorh

    Inlägget skrivet: 2008-06-12 kl: 12:57:28
Spex i all ära!
Har varit uppe på Södan och kollat på spexet, som för övrigt var helt okej! En del var bra och en del mindre bra :)
Och sen kommer ju det här med att doppa folk i fontänen.. Och visst, jag kan tycka att det är en liten rolig sak!
Men fan INTE när två korkade människor från det förflutna springer fram och lyfter upp mig och slänger mig i fontänen utanför, mot min stora vilja :@:@
Och särskilt inte när mobilen lägger av och dör på grund av vattenskador. Tack!!!!!! :@
Fick cykla hem dyngsur och frös som tusan. Har precis tagit en varm och behövlig dusch efter att blivit doppade i det äckliga j*vla vattnet i fontänen!!



Nu ska jag ta något att äta och lugna nerverna. Och sen måste jag ta tag i städningen på mitt rum!
Lite senare blir det jobb och ikväll ska jag se OC med Maria :) <3
So looong fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback