onsdag

    Inlägget skrivet: 2008-06-04 kl: 14:59:18
Idag har jag hunnit med en hel del..
Steg upp vid åtta, för att cykla till skolan kl nio och prata betyg med Ibro. Men det visade sig att han hade sagt fel och det skulle inte vara förrän imorgon, typiskt!
Jag stack iallafall hem en stund och satte mig i solen, sedan ner till stan och fixade några ärenden.
Kom hem, slängde i mig lite lunch och sen körde mamma mig ut till gymmet där jag tränade i 1,5 h ungefär :) Skönt att träna själv ibland faktiskt.
Ska snart ta en dusch och sen ska jag hjälpa syster som ska på lärarmiddag idag, ska fixa håret och lite smink :)
Sen ska jag bege mig till Vångavallen för att ha avslutning med tennisen och alla grupperna. Ska förmodligen inte stanna så länge och sen ikväll får jag se vad som händer :)
Stay cool in the sun! Laaater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback