monday

    Inlägget skrivet: 2008-06-24 kl: 00:46:53

Ursäkta för min dåliga uppdatering idag, men har nästan inte varit hemma på hela dagen..
Stack till Maria vid elva imorse och vi hade OC-maraton hela dagen :) Åt frukost och kollade på en väldig massa avsnitt av favortiserien ;) Har snart tagit oss igenom första boxen och då väntar box nr.2, såpa-geeks ;) Hihi.
Stack iallafall hem vid fyra-tiden och stressade mig igenom en dusch och fix. Maria dök upp vid fem och sen fick vi skjuts av Mange till Amela. Tack!
Kvällen har alltså tillbringats hos Amela med ett helt gäng tjejer. Det blev god mat, film och massa krääääng ;D Haha. Trevligt!

Skulle egentligen kunna berätta mycket mer om dagen här, men vissa saker håller man för sig själv.. Orkar inte skriva det här och dela med mig av allt. Men det är inget allvarligt och jag är glad att det är bra nu! :)
Och idag har jag saknat J jättemycket! Har inte pratat med honom på hela dagen, min mobil har inte funkat och han har jobbat. Och imorgon hinner vi förmodligen inte heller ses :/ Men ska bli ändring på det.. Saknar dig, min J ;) <3

Nu sitter jag bara här och funderar på att sova snart. Ska trots allt upp vid tio-tiden imorgon och träna med Maria.
Så, godnatt allesammans! Hörs imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback