midsommar

    Inlägget skrivet: 2008-06-20 kl: 14:19:31
Hinner göra ett litet kort inlägg nu..
Men hinner dock inte göra någon längre uppdatering om konserten igår, utan jag kan bara säga att den var grymt bra och trevlig ;) Bilder kommer vid ett senare tillfälle..

Idag är det midsommar och fest som gäller, (att man orkar egentligen haha).
Men ska iallafall hem till MariaF och äta med några tjejer och sen bär det nog av till Vellinge om inget annat dyker upp :)
Det kan nog bli trevligt vart man än hamnar! ;)

Nu hade jag nog tänkt lägga mig på soffan en stund och försöka sova om jag ska orka hela kvällen :) (Sov bara fyra timmar inatt..)

Men jag kan ju passa på att önska alla en riktigt trevlig midsommar och en trevlig kväll ;D
TAKE CARE!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback