måndag

    Inlägget skrivet: 2008-06-16 kl: 15:28:27
Idag är det verkligen första dagen på sommarlovet och det känns sjukt! Jag har inte en aning om vad jag ska göra hela sommaren, men att bara ta det lugnt och njuta är ju inte fel ;)
Har iallafall varit och tränat på gymmet innan, känns skönt att komma igång igen. Måste verkligen ta tag i träningen nu i sommar!
Ska städa undan lite på mitt rum nu och dammsuga och sen blir det duschen.
Vid sex kommer mormor&morfar och J hit och äter, trevligt :)

Syster är för övrigt i Simrishamn och campar några dagar så nu blir det lugn och ro i huset, haha ;)

Nu blir det musik från NRJ och dammsugning! So looong!

Kommentarer
Postat av: bella

Hej, vilken fin blogg du har!

Kolla gärna in min också.



Ha en bra dag :)

2008-06-16 @ 15:31:16
URL: http://bellysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback