malmoe

    Inlägget skrivet: 2008-06-17 kl: 18:07:12
Idag har jag varit i Malmö med mormor och morfar. Mormor skulle fixa ett ärende så jag hängde på!
Jag passade på att kolla på någon ny sommarjacka, men jag hittade ingen. Jag provade säker sex-sju stycken, men ingen som var riktigt så helt perfekt. Och med tanke på dagens pris på jackor så vill man ju inte köpa någon bara för att det ska så vara. Så (för första gången i mitt liv) kom jag tomhänt hem ifrån Malmö. Så nu får jag ta och leta vidare efter någon snygg sommarjacka, då jag har tröttnat ganska mycket på min skabbiga skinnjacka :)

Nu har jag precis ätit med mor och far, rester från igår och det smakade bra idag också.
För kvällen har jag väl inga jättestora planer, ska förmodligen träffa J bara :) Vi har typ träffats var dag nu den senaste tiden, men det är väl så när man är lite nykär ;) Hihi. Och jag klagar absolut inte! :)

Ska kila nu, hörs kanske senare!

Kommentarer
Postat av: Joanna

wiie :) de va på tiden ;) Vet inte riktigt vad man säger, men GRATTIS !

2008-06-17 @ 19:34:14
URL: http://joannanisula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback