lördag + söndag!

    Inlägget skrivet: 2008-06-01 kl: 23:05:07

Behöver skriva av mig lite just nu så jag tänkte dra igenom helgen nu för er som orkar läsa.. :)


I lördags blev det trevligt umgänge. Först kom J hit och vi tog det mest lugnt. Lite senare var vi sugna på lite kubb, så vi ringde Linus och Mira som kom hit och spelade lite kubb :) Så det blev kubbspel i min trädgård och jag och Mira kämpade tappert ;) haha.
Sen blev det film och lite godsaker, får unna sig det ibland faktiskt :)
Vi såg iallafall Good Luck Chuck och den var riktigt rolig! Sen drog Linus och Mira hem och J stannade här, myyys !

Idag steg vi upp vid halv tio-tiden och sen drog J hem och jag åkte till Nova Lund med mamma och Daniella :) Vi fick shoppat en del och det var trevligt! Så nu har man lite nya kläder till skolavslutning och studenterna :)
När vi kom hem fick jag dyka ner i min svenskbok direkt, är fortfarande inte klar. Så man kan ju undra hur redovisningen kommer att går imorgon :/
Sen nu ikväll så körde jag och J ut till Dalabadet en runda, tog en glass och bara njöt av stunden :) Jag älskar att det börjar bli sommar på riktigt!
Efter det har vi bara varit här hemma och tagit det lugnt. Och nu hade jag tänkt sova snart..

Imorgon väntar en ny vecka med nya utmaningar!
Carpe diem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback