lördag

    Inlägget skrivet: 2008-06-28 kl: 13:27:31

Igår blev det en ganska lugn kväll :)

Jag träffade Robin som jag inte har sett på flera månader. Han ligger i lumpen, men är hemma nu i en månad. Så det blev en lång och trevlig pratstund med honom :) Jättekul att träffa honom!
Senare så kom J hit och vi skulle kolla på film, men han somnade så det blev inte mycket film-tittande ;P
Vaknade upp vid Js sida idag och det blev massa mys :)

Nu ska jag kila ner och hjälpa mamma och pappa med den nya TV:n som dem har köpt idag, det behövdes eftersom den andra har helt enkelt lagt av!

Ikväll blir det feeeest och utgång i Malmö med girlsen, blir säkert skittrevligt ;)
Hörs sen, om jag hinner uppdatera!


Kommentarer
Postat av: Maria

WIHE; ska festa med Cassi mannen idag ;)

2008-06-28 @ 17:07:06
URL: http://maaaraja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback