konsert

    Inlägget skrivet: 2008-06-19 kl: 10:57:43
Steg upp vid tio idag och har käkat lite frukost nu precis i min ensamhet.. Känns som jag alltid är ensam i detta huset nuförtiden, kan bero på att jag inte har skaffat mig något sommarjobb och är bara hemma istället :) Haha. Men det kan vara skön ibland när det är så tyst och lugnt att jag bara hör min egna andetag (och musiken i bakgrunden).

Nu ska jag snart lägga fram lite grejer som ska med och sen ska jag ta en dusch. Vid två-tiden bär det av till Danmark för att se Bon Jovi med hela familjen. Och nu blir det även övernattning efter konserten eftersom min mamma inte visste att det var fyrtio mil dit vi ska, hon trodde att konserten var i Köpenhamn där de flesta brukar vara. Men det visade sig vara fel och istället ligger det fyrtio mil från Köpenhamn, vilket misslyckande. Men istället så övernattar vi och imorgon blir det kanske en liten shoppingrunda i staden vi ska bo i, om vi hinner det ;)
Mest för att komma i lite stämning till ikväll så laddar jag upp lite bilder..
     

Nu ska jag inte sitta här längre. Hinner nog inte uppdatera mer idag, men imorgon ska jag förhoppningsvis hinna med och skriva lite. Annars får ni ha en trevlig midsommar! :)

Kommentarer
Postat av: Joanna

Gud vad det låter roligt ! Hoppas ni får det jättebra :)

2008-06-19 @ 15:20:19
URL: http://joannanisula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback