jobb + solning

    Inlägget skrivet: 2008-06-07 kl: 16:20:08
Imorse steg jag upp vid halv åtta.. Tog min cykel och cyklade till Vångavallen vid halv nio för att jobba :) Det var faktiskt riktigt härligt att vara ute och cykla så tidigt, njöt av morgonstunden helt enkelt :) Härligt väder, men drygt att jobba.
   

Efter jobb så kom Maria hit och vi har legat och solat på terrassen nu i några timmar, skönt men sjukt varmt :) (ska inte klaga, haha)
Nu ska jag snart ta en dusch och sen ikväll ska jag ute och äta med familjen, farmor&farfar och kusinerna. Vi ska äta på A9 och det blir säkert trevligt!
Sen får jag se vad som händer, är lite sugen på fest iallafall. Men får se vart kvällen bär av :)
OVER AND OUT!

Dagens låt: Zion feat. Akon - The Way She Moves
(sjukt härlig låt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback