happy face

    Inlägget skrivet: 2008-06-15 kl: 12:57:00


Igår stack jag hem till J en stund på kvällen och kollade på fotboll med en massa trevligt folk!
Sedan begav sig jag och J hem här för att kolla på film. Vi kollade på What happens in Vegas, men det slutade med att vi båda sov efter en halvtimme. Så det blev inte så mycket filmtittande, istället somnade vi i soffan men vaknade upp i sängen imorse..?! Haha.
Åt lite frukost innan och sen dess har jag inte gjort särskilt mycket. Ska snart ta en dusch hade jag tänkt och sen ska jag nog umgås :):)

För övrigt så känns det helt sjukt att vi har sommarlov nu och jag ska inte göra något vettigt alls.. Bara njuta ;D
Hörs säkert senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback